Sidebar: Hrană pentru piele

 

Ceea ce mănânci va ieşi în cele din urmă la suprafață. Peste 100 de dermatologi americani au analizat pielea unui grup de 4.000 de femei cu vârste între 40 şi 74 de ani. S-au avut în vedere factori precum obiceiurile alimentare, greutatea, expunerea la soare şi dacă femeile au intrat sau nu la menopauză.

Iată ce au dezvăluit medicii în ceea ce privește o dietă împotriva îmbătrânirii:

  • Vitamina C contează. Femeile care au în hrană un aport ridicat de vitamina C, mai ales din alimente precum sucul de portocale şi alte citrice sau din tomate (dar nu din suplimente), au mult mai puține riduri. Vitamina C este factorul-cheie în formarea colagenului, care repară leziunile şi menține pielea puternică şi elastică.
  • Acidul linoleic are rol protector. Cele care consumă din belşug acest nutrient au pielea mai puțin uscată şi mai rezistentă. Acest acid menține hidratarea pielii şi se găseşte în legumele cu frunze verzi, în nuci şi uleiuri vegetale.
  • Excesul de carbohidrați şi grăsimi accelerează îmbătrânirea pielii. Femeile care consumă mai multe grăsimi şi carbohidrați au mai multe riduri.
Vote it up
Votează
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza