Sidebar: Diete vechi, probleme noi

 
FĂRĂ CALORII FĂRĂ CARBOHIDRAŢI FĂRĂ GRĂSIMI
VECHEA METODĂ
Eşti sclavul meselor microscopice în caserole de plastic. Sau poţi renunţa la dieta stabilită, înghiţi două negrese şi apoi stai flămând întreaga zi.
VECHEA METODĂ
Kilogramele, cel puţin la început, se topesc într-un ritm alert, dar apoi pofta de carbohidraţi te forţează să calci în lături şi kilogramele se acumulează rapid.
VECHEA METODĂ
Îţi sunt permise o grămadă de cereale integrale, fructe şi legume, dar ai restricţii ferme la carne roşie şi alte alimente care conţin grăsimi.
NOUA METODĂ
Nu mai trebuie să numeri toate caloriile şi punctele, cu condiţia să mănânci multe fructe şi legume, care te vor ajuta să te simţi sătul mai mult timp.
NOUA METODĂ
Nutriţioniştii nu mai spun că nu poţi consuma niciun fel de carbohidraţi, ci pun accent pe carbohidraţii buni, din fructe, legume şi cereale integrale.
NOUA METODĂ
Anumite grăsimi – cele bune, din măsline, avocado sau nuci – sunt permise acum. Chiar şi carnea roşie îşi găseşte ocazional locul ei în meniu.
DE CE E DE PREFERATA DOUA METODĂ
Prin adăugarea unui castron de salată la porţiile mici de carne de vită Stroganoff, mulţi dintre cei care ţin dietă se plâng mai puţin de foame.
DE CE E DE PREFERATA DOUA METODĂ
Cei care ţin diete ce presupun consumarea de carbohidraţi pot, în sfârşit, să spere că vor reuşi să le urmeze.
DE CE E DE PREFERATA DOUA METODĂ
În mod cert, nu te vei mai mai simţi ca un gurmand care, dintr-odată, moare de pofta unui hamburger.
Vote it up
33
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza