Sidebar: CUM CONSTRUIEŞTI UN BRAND PERSONAL

 

Analistul media Iulian Comănescu, care deţine unul dintre cele mai cunoscute bloguri din România (comanescu.hotnews.ro), afirmă că înscrierea pe aceste site-uri de networking reprezintă, cu siguranţă, un avantaj din punct de vedere al expunerii profesionale. „Datele dintr-o reţea profesională funcţionează ca un CV virtual. În SUA, peste 50 de angajatori caută candidaţii pe Google, deci un astfel de CV este necesar“, spune Comănescu. Dovada o face chiar el. O simplă căutare „Iulian Comănescu“ pe Google şi găseşti profilul acestuia de pe LinkedIn chiar pe prima pagină de rezultate. „În lipsa unor astfel de elemente de brand personal virtual, angajatorul găseşte ceea ce scriu alţii despre tine. Dacă scriu. În prezent nu îţi găseşti de lucru pe Linkedin, dar oamenii care te caută au şansa să te găsească aşa cum vrei tu să te prezinţi, din punct de vedere profesional“, afirmă el. Pe de altă parte, spune Comănescu, un blog e totdeauna util. Brandul personal virtual poate fi pasiv (LinkedIn, identificat prin Google) sau activ (începi să scrii pe blog şi câştigi notorietate).

Vote it up
25
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza