Pilaf din hrisca cu fructe uscate

Ai nevoie de hrisca cu graunte intregi, coapte in prealabil. Le gasesti la supermarket si sub denumirea de "casha", in doua variante: cu grauntele intregi si sfaramate.
 



Ingrediente: 1/2 cana nuci, 1 lingura ulei de masline,
1 ardei gras rosu, taiat cubulete, 4 catei de usturoi tocati, 1 cana hrisca cu
graunte intregi ("casha"), 1/2 cana linte rosie, 3 cani apa fiarta,
3/4 lingurita rozmarin uscat maruntit, 3/4 lingurita sare, 1/2 lingurita piper
negru, 2/3 cana caise uscate, taiate cubulete, 2/3 cana smochine uscate taiate
cubulete, 1/4 cana patrunjel tocat.


Preparare: Se incalzeste cuptorul in prealabil la 180
de grade Celsius. Se coc nucile 7 minute, sau pana cand sunt crocante si
aromate. Cand se racesc suficient, se taie bucati mari. Intr-o tigaie mare, se
incalzeste uleiul la foc potrivit. Se adauga ardeiul gras si usturoiul si se
prajesc 4 minute sau pana cand ardeiul este fraged. Se adauga hrisca si lintea
rosie si se prajesc
cateva minute sau pana cand
hrisca este bine rumenita. Se adauga apa fiarta, rozmarinul, sarea si piperul
negru; se pun la fiert. Cand dau in clocot, se face focul mic, se acopera si se
mai fierb 15 minute sau pana cand este fiarta hrisca. Se adauga nucile,
caisele, smochinele si patrunjelul.

Se obtin 4 portii.

Cantitati per portie: 482 calorii;
13 g total grasimi (12 la suta saturate); 16 g proteine; 85 g carbohidrati; 13
g fibre; 0 mg colesterol; 453 mg sodiu.

Vote it up
142
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza