Mananca mai mult ca sa cantaresti mai putin

Dupa ce depasim pragul varstei mijlocii, pierdem din masa musculara, fapt ce incetineste metabolismul si cauzeaza cresterea in greutate. Un nou studiu arata ca acest lucru s-ar putea remedia printr-un consum cu 50 la suta mai mare de proteine, care nu presupune niciun pericol pentru majoritatea oamenilor (in afara de cei care au afectiuni la rinichi). 
 

<p>Un adult care cantareste 59 de kilograme ar putea consuma 70 de grame de proteine zilnic. Incearca aceste inlocuiri, care nu adauga in plus multa grasime sau calorii.

INLOCUIESTE o felie de sunca (trei grame de proteine), CU un ou (sase grame de proteine)
INLOCUIESTE un pahar de suc de portocale (1,5 grame de proteine), CU un pahar de lapte degresat (opt grame de proteine)
INLOCUIESTE doua felii de cascaval (11 grame de proteine) CU 85 de grame de ton la conserva (21 de grame de proteine)
INLOCUIESTE doua aripioare de pui (noua grame de proteine) CU 100 de grame de piept de pui (21 de grame de proteine)
INLOCUIESTE un hamburger (22 de grame de proteine) CU o friptura de carne slaba de aproximativ 100 de grame (35 grame proteine)
INLOCUIESTE doua linguri de smantana (un gram de proteine) CU jumatate de ceasca de branza dulce (15 grame de proteine)
INLOCUIESTE jumatate de ceasca de crutoane (doua grame de proteine) CU jumatate de ceasca de tofu (20 de grame de proteine)
INLOCUIESTE doua linguri de crema de branza (doua grame de proteine) CU doua linguri de unt de arahide (opt grame de proteine)</p>

Vote it up
174
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza