Mănâncă mai mult ca să cântărești mai puțin

 

După ce depăşim pragul vârstei mijlocii, pierdem din masa musculară, fapt ce încetineşte metabolismul şi cauzează creşterea în greutate.

Un nou studiu arată că acest lucru s-ar putea remedia printr-un consum cu 50% mai mare de proteine, care nu presupune niciun pericol pentru majoritatea oamenilor (în afară de cei care au afecțiuni la rinichi).

Un adult care cântăreşte 59 de kilograme ar putea consuma 70 de grame de proteine zilnic. Pentru a suplimenta proteinele, încearcă aceste înlocuiri, care nu adaugă un plus prea mare de grăsime sau calorii:

  • În loc de o felie de şuncă (3 g de proteine), un ou (6 g de proteine)
  • În loc de un pahar de suc de portocale (1,5 g de proteine), un pahar de lapte degresat (8 g de proteine)
  • În loc de două felii de caşcaval (11 g de proteine), 85 g de ton la conservă (21 g de proteine)
  • În loc de două aripioare de pui (nouă grame de proteine), 100 g de piept de pui (21 g de proteine)
  • În loc de un hamburger (22 g de proteine), o friptură de 100 g de carne slabă (35 g de proteine)
  • În loc de două linguri de smântână (1 g de proteine), jumătate de ceaşcă de brânză de vaci (15 g de proteine)
  • În loc de jumătate de ceaşcă de crutoane (2 g de proteine), jumătate de ceaşcă de tofu (20 g de proteine)
  • În loc de două linguri de cremă de brânză (2 g de proteine), două linguri de unt de arahide (8 g de proteine)
Vote it up
54
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza