Hraneste-ti pielea

Ceea ce mananci va iesi in cele din urma la suprafata.
 

<p>Mai mult de 100 de dermatologi americani au analizat pielea unui grup de 4.000 de femei cu varste intre 40 si 74 de ani. S-au avut in vedere factori precum obiceiurile alimentare, greutatea, expunerea la soare si daca femeile au intrat sau nu la menopauza.

Iata ce au dezvaluit medicii `n ceea ce priveste o dieta impotriva imbatranirii:

Vitamina C conteaza. Femeile care au in hrana un aport ridicat de vitamina C, mai ales din alimente precum sucul din portocale si alte citrice, sau din tomate (dar nu din suplimente), aveau mult mai putine riduri.

Vitamina C este factorul cheie in formarea colagenului care repara leziunile si mentine pielea puternica si elastica.

Acidul linoleic are rol protector. Cele care consumau din belsug acest nutrient, aveau pielea mai putin uscata si mai rezistenta. Acest acid mentine hidratarea pielii si se gaseste in legumele cu frunze verzi, nuci si uleiuri vegetale.

Excesul de carbohidrati si grasimi accelereaza imbatranirea pielii. Femeile care consumau mai multe grasimi si carbohidrati aveau mai multe riduri.</p>

Vote it up
189
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza