Dieta pentru un somn linistit

Multi uitam ca ceea ce mancam ne poate face sa ne dam jos din pat a doua zi odihniti si plini de energie sau, dimpotriva, mult mai obositi.  
 

<p>Toti ne dorim ca atunci cand ne asezam seara in pat sa dormim bustean pana dimineata si nu sa ne foim de pe o parte pe alta. Si multi uitam ca ceea ce mancam ne poate face sa ne dam jos din pat a doua zi odihniti si plini de energie sau, dimpotriva, mult mai obositi.</p> <p>Iata ce ar fi bine sa mananci seara, cu cel putin o ora inainte de culcare:
<ul><li>alimente care contin triptofan (aminoacid ce are un rol important in functionarea sistemului nervos): lactate, (lapte, gris sau orez cu lapte, iaurt simplu sau cu fructe, branza slaba de casa), banane, nuci, carne de pui</li>
<li>alimente bogate in magneziu: cereale, germeni de grau, soia, alune, seminte de floarea soarelui</li>
<li>fructe precum: capsuni, struguri rosii, banane</li>
<li>ceaiul de tei si cel de muset</li></ul></p>

<p>Iata ce e bine sa eviti sa mananci inainte de culcare:
<ul><li>dulciurile - chiar si in cantitati mici te energiza</li>
<li>preparatele din mazare sau fasole te baloneaza</li>
<li>cartofii prajiti si aripioarele picante de pui</li>
<li>legumele mai greu de digerat precum castravetii, varza si ridichiile</li></ul></p>

Vote it up
321
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza