Chilli vegetarian

Daca nu ai timp sa moi si sa fierbi fasolea, foloseste 2 1/2 cani de fasole din conserva, scursa si spalata. Ardeii chipolte se pot inlocui cu 1 lingurita de boia iute.
 


Ingrediente:
1 cana fasole rosie uscata, 1 lingura ulei de masline, 1 ceapa mare, tocata
marunt, 3 catei de usturoi, tocati, 1 ardei gras rosu, mare, taiat in bucatele
de 1 cm, 1 ardei gras verde, mare, taiat in bucatele de 1 cm, 2 cani bucati
(2,5 cm) de dovleac placintar, 2 linguri pudra de cacao fara zahar, 1 lingura zahar
brun deschis, 1 lingurita maghiran uscat, 1/2 lingurita sare, 1 1/2 cani rosii
taiate din conserva, 1 ardei chipolte in sos adobo, tocat (2 lingurite).


Preparare:
Intr-o cratita mare, se pun fasolea rosie si apa cat sa o acopere cu 8 cm; se
pune la fiert. Cand da in clocot, se face focul mic, se acopera si se fierbe 2
1/4 - 2 1/2 ore sau pana cand fasolea este fiarta. Se scurge, pastrand 1 cana
de lichid. Intr-o cratita sau o caserola termorezistenta, se incalzeste uleiul
la foc potrivit. Se adauga ceapa si usturoiul si se prajesc 7 minute sau pana
cand sunt fragede. Se adauga ardeii grasi si dovleacul si se prajesc 4 minute
sau pana cand ardeii sunt crocanti-fragezi. Se adauga pudra de cacao, zaharul
brun, maghiranul si sarea, amestecand bine. Se adauga fasolea scursa, lichidul
pus deoparte, rosiile si ardeiul chipolte; se pun la fiert. Cand dau in clocot,
se face focul mic, se acopera si se fierb 30 de minute ca sa se amestece
aromele.

Se obtin 4
portii.


Cantitati per portie: 293 calorii; 4,7 g total grasimi (16 la suta
saturate); 14 g proteine; 54 g carbohidrati; 9,4 g fibre; 0 mg colesterol; 477
mg sodiu

.

Vote it up
144
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza