Anica Albert a câştigat Marele Premiu

Vineri, 8 ianuarie, la hotelul Intercontinental, a avut loc tragerea la sorţi a câştigătorilor celui de al Şaselea Concurs Reader’s Digest România
 

<p>Editura a acordat 204 premii în valoare totală de 83.000 euro. Marele Premiu de 60.000 de euro a fost câştigat de Anica Albert din localitatea Braniştea, judeţul Bistriţa-Năsăud. Aceasta a primit şi un Bonus de 3000 de euro, pentru că a răspuns în termen de 14 zile ofertei Editurii. Contactată telefonic în direct de la eveniment, câştigătoarea a fost extrem de emoţionată şi, evident, bucuroasă că a început anul cu aşa o veste bună. Emoţiile câştigătoarei s-au dublat când a aflat chiar de la Andreea Marin-Bănică că va fi invitată la Bucureşti unde va lua masa cu vedeta, membru de onoare al Comisiei de Tragere la Sorţi, şi cu Irina Popa, manager al Concursului Reader’s Digest. 

Un alt premiu valoros care s-a acordat vineri, în afara concursului, este Premiul pentru Răspuns Rapid, destinat exclusiv clienţilor Reader’s Digest care au comandat produsul în 7 zile de la primirea ofertei. Premiul pentru Răspuns Rapid de 25.000 de euro i-a revenit Veronicăi Guleş din Timişoara. 

Pentru prima oară, la gala de tragere la sorţi au fost invitaţi şi câştigători ai unor premii importante din alţi ani şi clienţii VIP ai editurii. Andreea Marin-Bănică, invitatul de onoare al festivităţii, a rememorat cu Matilda Staicu, câştigătoarea de anul trecut, emoţiile trăite de aceasta la aflarea veştii. „Colaborez deja cu Reader's Digest de foarte mulţi ani şi am avut plăcerea de a-i cunoaşte personal pe 3 dintre marii câştigători. E minunat să ştii că ai schimbat viaţa cuiva în bine cu un premiu venit pe neaşteptate şi este şi mai plăcut să ştii că acel premiu are de-a face cu dorinţa oamenilor de a citi şi a se informa”, a spus vedeta.

Premiile au fost extrase de către Irina Popa, managerul concursului Reader’s Digest. Lista completă a câştigătorilor a fost deja publicată pe site-ul editurii, www.erd.ro aici.

“Începutul anului este pentru noi întotdeauna un prilej de bucurie, pe de o parte pentru că acordăm multe premii şi pe de altă parte pentru că avem ocazia să ne întâlnim cu marii câştigători şi să sărbătorim împreună”, a declarat Irina Popa. 

Editura Reader’s Digest editează, produce şi vinde cărţi, reviste, CD-uri şi DVD-uri în sistem de marketing direct, model care se diferenţiază de cel al tuturor editurilor locale de pe piaţă. Editura organizează de-a lungul anului mai multe campanii de marketing direct în care clientului îi sunt prezentate diverse oferte şi posibilitatea de a intra în concursul anual Reader’s Digest. Produsele Reader’s se pot comanda prin poştă, telefon sau pe internet. Avantajele majore sunt că oamenii pot comanda de acasă, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze la magazin, şi că pot plăti produsele în rate. Din 2004 şi până acum, Reader’s Digest România a acordat clienţilor săi peste 750 de premii în valoare totală de 600.000 de euro. Aceste premii sunt menite să răsplătească interesul clienţilor pentru produsele editurii.

„Reader’s Digest este mai mult decât un plic pe care oamenii îl primesc în cutia poştală. Editura noastră s-a făcut cunoscută pe piaţa românească ca un adevărat profesor de cultură generală şi acest lucru este demonstrat de tirajele impresionante pe care le-am avut până acum. Cărţile, CD-urile şi DVD-urile noastre se adresează tuturor clienţilor, indiferent de vârstă sau pregătire. Iar premiile sunt modul nostru de a le mulţumi oamenilor că sunt şi au rămas clienţii noştri fideli. Impozitele pentru toate aceste premii sunt suportate de editură”, a declarat Bogdan Vasile, directorul Reader’s Digest România.</p>

Vote it up
898
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza