Alimente și suplimente

 

Suplimentele ar trebui folosite pentru a îmbunătăți o dietă, dar nu pentru a o înlocui. Anumite grupuri de populație sunt predispuse la carențe nutriționale mai mari, se arată în cartea Vitamine, minerale și suplimente (Ed. Reader’s Digest, 2008). Iată care sunt categoriile care ar fi bine să apeleze la vitamine și suplimente:

  1. 1. Cei care țin frecvent cure de slăbire.
    Cu toate că își măresc consumul de fructe și legume, menținând o doză sănătoasă de vitamina C, beta-caroten, magneziu și potasiu, le vor lipsi alți micronutrienți, care sunt afectați nefavorabil. E nevoie de fier, zinc, riboflavină, iod și calciu.
  2. 2. Vegetarienii totali,
    care nu mănâncă niciun fel de produse animale, au mari deficiențe și au nevoie de vitamina B12, riboflavină, calciu, vitamina D, fier, zinc și iod.
  3. 3. Copiii mofturoși.
    În acest caz se folosesc suplimente cu multivitamine și minerale.
  4. 4.Cei care suferă de stres.
    În cazul lor, crește nevoia de vitamine din complexul B, deoarece metabolismul se accelerează în celule, inclusiv în cele ale sistemului nervos și ale celui imunitar.
Vote it up
Votează
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza