4 secrete cand vrei sa slabesti

Afla care sunt principalele motive pentru care o dieta poate da gres
 

<p>

“Scaderea in greutate este una dintre cele mai intalnite rezolutii in fiecare an, dar numai 20% dintre oameni au succes in ceea ce si-au propus”, spune medicul Jessica Bartfield, conform Science Daily. In ciuda faptului ca multi oameni spun ca tin cura de slabire, foarte putini pierd, de fapt, in greutate.

Potrivit dr. Bartfield, exista patru motive din cauza carora oamenii nu reusesc sa piarda in greutate.

1. Subestimarea caloriilor consumate

“Cei mai multi oameni subestimeaza numarul de calorii pe care le consuma zilnic. Notarea a tot ce mananci si bei intr-o zi poate contribui la cresterea gradului de constientizare. Fii atent la marimea portiilor pentru a pastra portiile rezonabile la alimentele consumate. Atunci cand mananaci in oras problema cea mai mare este marimea portiilor si mai putin numarul de calorii consumate. Incearca sa cauti informatii nutritionale pentru mancarea servita la restaurantul preferat si alege o masa sanatoasa.

2. Supraestimarea activitatii fizice si a caloriilor consumate

“De obicei, ai nevoie sa elimini 500 de calorii pe zi pentru a pierde 0.45 kg pe saptamana. Acest lucru este foarte dificil de realizat doar prin exercitii fizice si va necesita 60 de minute sau mai mult de activitate fizica in fiecare zi. Un obiectiv mai usor de realizat ar fi sa incerci sa cresteti activitatea pe tot parcursul zilei si sa obtii un total de 30 de minute de exercitii fizice. Cumpara un pedometru si incearca sa ajungi la 10.000 de pasi pe zi, dar fii atent – exercitiul nu este o scuza sa mananci mai mult!”

3. Mese la ore nepotrivite

“Ai nevoie de un flux constant de glucoza pe tot parcursul zilei pentru a mentine un nivel optim de energie si pentru a preveni incetinirea metabolismului. Mananca micul dejun in fiecare zi la o ora dupa trezire, apoi manca o gustare sanatoasa sau o masa la fiecare trei, patru ore.”

4. Probleme cu somnul

“Studiile au aratat ca persoanele care dorm mai putin de sase ore au niveluri mai ridicate ale unui hormon care stimuleaza apetitul. In plus, mai putin somn creste nivelul de cortizol, un hormon de stres, ceea ce poate duce la cresterea in greutate.”

</p>

Vote it up
171
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza