Slabiti din mers

Plimbarile cu perioade de mers rapid ard mai multe calorii
 

Ideea este simpla: cu cat depuneti un efort mai mare atunci cand mergeti, cu atat ardeti mai multe calorii. Fireste, nu ar fi de dorit ca toata plimbarea sa fie intr-un ritm sustinut, caci ati obosi foarte repede. Dar va puteti bucura de beneficiile unui antrenament intens, daca plimbarea dvs. va fi punctata de perioade scurte de mers mai iute. Veti slabi mai rapid, iar forma dvs. fizica va avea numai de castigat – fara sa mergeti niciun minut in plus.

Cercetatorii au descoperit ca, pentru a elimina mai multa grasime, trebuie sa mergem cu o intensitate de cel putin 3 MET – un mod stiintific de a spune ca trebuie sa ne miscam suficient de rapid pentru a mari considerabil ritmul
cardiac, a spori nevoia de oxigen a organismului si a arde calorii. 1 MET (Metabolic Equivalent of Task), echivalentul metabolic al sarcinii, inseamna a arde o calorie pe kilogram de greutate corporala pe ora (daca aveti 90 kg, asta inseamna 81 de calorii pe ora).

Cat de repede trebuie sa mergeti pentru a ajunge la 3 MET? Cercetatorii de la Universitatea San Diego au cerut unui numar de 97 de barbati si femei sa foloseasca banda de mers, iar ei au masurat MET si le-au numarat pasii. In final, au descoperit ca numarul magic este de 100 de pasi pe minut – valoarea minima necesara pentru a arde calorii printr-un efort aerobic. Pentru a scapa mai curand de grasime, trebuie sa pasiti mai repede.

Multi oameni incearca sa faca pasi mai mari, ceea ce, de fapt, ii incetineste si ii face sa utilizeze mai putini muschi. Ca programul sa dea rezultate optime e indicat sa va schimbati si alimentatia.

 

Vote it up
25
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza