Pedometrul te ajuta sa faci mai multa miscare

Iata un dispozitiv ieftin care va ajuta mult in procesul de slabire
 

In general, pedometrele sunt mai mici decat un telefon mobil si pot fi agatate cu usurinta la curea. Daca va puneti pedometrul dimineata, intr-un mod aproape miraculos veti face mai multa miscare in timpul zilei. In cadrul unui studiu american, persoanele care au purtat in permanenta un pedometru au facut zilnic cu 27% mai multi pasi. Efectul este acelasi ca al jurnalului alimentar: simplul fapt de a nota ceea ce mancati va ajuta sa alegeti alimentele cu mai mare atentie – iar faptul de a sti cati pasi faceti zilnic va impulsioneaza sa va doriti sa exersati mai mult, indiferent daca asta inseamna sa parcati masina mai departe de destinatie sau sa prelungiti plimbarea zilnica.

Pentru a profita la maximum de pedometru, stabiliti-va telul de urmat. Determinati numarul mediu de pasi pe care-i faceti zilnic, apoi inmultiti rezul­tatul cu 1,2. Intr-un studiu recent, subiectii care au procedat astfel – fie notandu-si numarul de pasi, fie incarcand cifra respectiva intr-un jurnal electronic – au facut mai multa miscare decat ceilalti. Comparati rezultatele cu scopul dvs. saptamanal si faceti ajustari. Stabiliti-va obiectivul pe sapta­mana urmatoare, inmultind noua medie cu 1,2.

 

Vote it up
20
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza