Exercitiu de relaxare

Daca va simtiti incordati sau prea stresati, incercati aceasta tehnica
 

Daca va simtiti incordati sau prea stresati, incercati aceasta tehnica, folosita la Institutul Benson-Henry al Spitalului General Massachusetts, lider mondial al cercetarilor in domeniul medicinei minte-corp:

1. Alegeti un cuvant, o propozitie scurta, un sunet sau o rugaciune care are o semnificatie speciala pentru dumneavoastra si concentrati-va asupra ei.
2. Stati linistiti, intr-o pozitie comoda, si inchideti ochii.
3. Relaxati-va muschii, urcand de la picioare spre gambe, coapse, abdomen, umeri, cap si gat.
4. Respirati lent si natural, rostind in gand cuvantul ales, in timp ce expirati.
5. Atunci cand va vin in minte alte ganduri, reveniti usor la repetitia dvs.
6. Continuati timp de 10-20 de minute.
7. Continuati sa stati in liniste cateva momente, permitand celorlalte ganduri sa revina. Apoi deschideti ochii si mai stati asa 1-2 minute, inainte de a va ridica.
8. Practicati aceasta tehnica o data sau de doua ori pe zi. Cele mai potrivite momente sunt inainte de micul dejun si inainte de cina.

Vote it up
12
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza