De ce berea nu ar trebui sa lipseasca din dieta

Un consum moderat de bere nu influenteaza circumferinta abdominala si este o sursa de antioxidanti
 

Un stil de viata echilibrat si o alimentatie atent aleasa, care sa includa si un consum moderat de bere, pot reprezenta coordonatele unui regim de viata ideal pentru femei. Iata de ce aceasta bautura atat de populara este benefica:

Un consum moderat de bere poate preveni osteoporoza. Femeile aflate la menopauza, care consuma unul sau doua pahare de bere pe zi, pot avea oase mai puternice. In urma unor studii efectuate la nivel international, femeile care au consumat o cantitate moderata de bere au avut o densitate osoasa a coloanei si a soldurilor cu 5-8% mai mare decat cele care nu au consumat bere deloc. Acest fapt poate fi pus pe seama continutului de siliciu al berii, un element important pentru cresterea si dezvoltarea oaselor.

In functie de tipul de bere consumat, cantitatea de siliciu variaza de la 6.4 miligrame per litru pana la 56.5 mg per litru. Astfel, berile care detin concentratii mari de malt si de hamei sunt cele mai bogate in siliciu.

Berea nu afecteaza silueta. Un consum moderat de bere nu influenteaza circumferinta abdominala, raportul talie-sold sau indicele de masa corporala. Berea contine sodiu, carbohidrati, proteine si vitamine. De exemplu,  350 de ml de bere contin 150 de calorii, 13 g de carbohidrati, 1.5 g de proteine, 0 g de grasimi si 5% alcool.

Berea este o sursa de antioxidanti. Berea contine antioxidanti naturali, care pot influenta in mod pozitiv starea de sanatate a organismului. Acestia au ca sursa maltul (orz) şi hameiul, din care este fabricata berea. Hameiul contine flavonoide, antioxidanti chiar mai puternici decat cei continuti de ceaiul verde sau soia.

Berea e buna si ca tratament pentru par. Pe langa complexul de vitamine B din bere, se pare ca lichidul mai contine o proteina benefica din malt si hamei, care repara firele de par in profunzime. In plus, zaharurile din bere intaresc si tonifiaza fibra capilara, ceea ce inseamna un par mai stralucitor si fire mai groase.

Daca ai un par gras, cu fir subtire si care cade masiv, incearca sa combini un tratament cu bere si masti cu zeama de lamaie, henna sau frunze de ceai.

Poti incerca sa faci chiar tu, acasa, un sampon si un balsam pentru par gras pe baza de bere, dupa niste retete simple, cu cat mai putine chimicale.

Pentru sampon cu bere pentru par gras ai nevoie de o ceasca de sampon delicat (pentru copii sau scalp sensibil) si ¼ ceasca de bere fiarta si racita.

Desi alcoolul din bere este indeajuns pentru a curata excesul de grasime de pe scalp, amestecarea lui cu sampon il face sa curete parul in profunzime si face ca amestecul de vitamine si proteine din bere sa intre mai bine in adancime, in firul de par si scalp.

Pentru balsam de par cu bere pentru scalp gras si cu probleme ai nevoie de:

– 1 ceasca bere calduta

– 1 lingurita ulei de jojoba, ricin, sau argan.

Parul va straluci intens dupa acest tratament, iar uleiul va hrani radacina firului de par si ii va da suplete.

Vote it up
14
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza