Ceaiul este foarte bun, mai ales daca este facut din frunze proaspete de ceai verde. Ce castig ai daca obisnuiesti sa-l bei zilnic?

> Te ajuta in mentinerea greutatii
Persoanele obeze sau supraponderale care faceau exercitii fizice au slabit in plus 1,3 kg si au pierdut 7% din grasimea din jurul taliei daca au baut ceai verde in locul oricarei alte bauturi cu acelasi numar de calorii, conform unui centru de cercetari.

 > Protejeaza impotriva cancerului
Femeile care beau in mod regulat ceai verde au cu 12% mai putine sanse sa dezvolte un cancer la san decat cele care nu beau, potrivit unui studiu efectuat pe 6.900 de femei din China.

> Reduce riscul unui atac de cord
O recenzie a UCLA (University of California, Los Angeles) efectuata pe noua studii arata ca trei cani de ceai pe zi reduc cu 21% riscul unui atac de cord (si ceaiul negru a dovedit aceleasi proprietati)

> Gingii mai sanatoase
Un studiu efectuat pe 940 de persoane consumatoare de ceai verde a aratat ca aveau mai putine probleme cu gingiile.

18
Iti place acest articol?Voteaza acum!

Cele mai citite in Nutritie

  1. Combate cancerul cu legume
  2. Alunga anxietatea cu apa
  3. Fibrele, noul star din farfurie

Lista articole - Practic & Sanatos

Posteaza comentariu

Nume*
Email*
Comment*