Musca dintr-un mar rosu, Jonathan, ce are o aroma intensa si un gust dulce; dintr-un Delicios de Voinesti cu pielita de culoare galben-pai; sau un Golden Delicios, crocant, slab acidulat si cu aroma placuta. In plus, vei obtine beneficii pentru sanatate recent descoperite.

Consuma un mar pe zi si vei avea numai de casigat:

Poti preveni boala Alzheimer. Merele contin quercetina, un antioxidant puternic care protejeaza celulele cerebrale impotriva degenerarii la sobolani si ar putea face acelasi lucru si in cazul oamenilor. Consumati si coaja de mar, pentru ca este foarte bogata in compusi care combat bolile, indeamna Chang Lee, cercetator la Universitatea Cornell.

Te protejezi impotriva cancerului de colon. Atunci cand fibra naturala din mar fermenteaza in colon, produce chimicale care ajuta in lupta impotriva formarii celulelor canceroase, potrivit noilor cercetari efectuate de medicii din Germania.
Poti preveni aparitia hipertensiunii. Adultii care mananca mere sunt cu 37% mai putin predispusi la hipertensiune, dupa o analiza recenta efectuata de specialistii americani a unei baze de date alimentare.

11
Iti place acest articol?Voteaza acum!

Cele mai citite in Nutritie

  1. Combate cancerul cu legume
  2. Alunga anxietatea cu apa
  3. Fibrele, noul star din farfurie

Lista articole - Practic & Sanatos

Posteaza comentariu

Nume*
Email*
Comment*