Nutritionistii de la Universitatea Complutense din Madrid au ajuns la aceasta concluzie in urma unui studiu la care au participat 540 de copii cu varste cuprinse intre 8 si 13 ani.

Datele studiului arata ca doar 15,8% dintre copiii care mananca mai multa paine sunt supraponderali si doar 13,9% sunt obezi. Procentele sunt mult mai mari in cazul elevilor care nu consuma multa paine, si anume 16,6% supraponderali, respectiv 20,5% obezi, scrie "Adevarul".

Studiul mai arata ca 18,6% dintre elevi au o dieta inadecvata, iar 31,7% una dezechilibrata, consumand prea putine cereale, fructe si legume.

"Painea este asociata cu greutatea si se crede ca pentru a slabi trebuie sa fie eliminata din dieta. Datele contrazic acest lucru. Copiii care mananca mai multa paine sunt mai slabi si au o dieta echilibrata", au declarat realizatorii studiului. Cel mai important este, insa, ca dieta sa fie echilibrata, mentioneaza ei.

3
Iti place acest articol?Voteaza acum!

Cele mai citite in Educatie...

  1. Teatrul de improvizatie
  2. De unde vin labirinturile?
  3. De ce trebuie sa citeasca

Lista articole - Practic & Sanatos

Posteaza comentariu

Nume*
Email*
Comment*