Potrivit Reuters, un studiu recent realizat de o echipa de doctori de la Universitatea din Tohoku, Japonia, a demonstrat ca persoanele peste 70 de ani care beau patru sau mai multe cani de ceai pe zi au cu 44% mai putine sanse sa dezvolte depresii.

Cercetatorii japonezi au explicat ca au tinut cont de statutul economic si social al fiecarui subiect, de starea sa de sanatate si de medicamentatia folosita, dar corelatia intre consumul de ceai si simptomele depresiei s-a pastrat pe parcursul cercetarii.

Efectul antidepresiv al ceaiului verde este atribuit unei teine aminoacide care actioneaza ca tranchilizant. Substanta este specifica acestui tip de ceai, iar efectul nu se intalneste la ceai negru sau cafea.

2
Iti place acest articol?Voteaza acum!

Cele mai citite in Sanatate

  1. Cum alegem pasta de dinti
  2. De ce trebuie sa dormim?
  3. Slabeste la birou

Lista articole - Practic & Sanatos

Posteaza comentariu

Nume*
Email*
Comment*